Facebook Pixel

Warunki

Informacje ogólne

Nazwa firmy: VillaHus ApS
Rodzaj firmy: Private Limited
Numer CVR: 39 18 64 54
Adres: Hersegade 18, 4000 Roskilde, Dania
Numer telefonu: +45 2120 0001
Rok założenia: 1999

Płatność

Na stronie www.villahus.pl można płacić przez: Dankort, Visa Master Card, American Express, PayPal lub przelew bankowy. Nie ma opłat za płatności w adresie URL sklepu internetowego. Kwota ta zostanie pobrana jako pierwsza na twojej karcie, gdy towar zostanie wysłany z www.villahus.pl. Nigdy nie możesz wypłacić więcej niż zatwierdziłeś w momencie zakupu.

Dostawa

VillaHus.pl zdecydowało się na dystrybucję za pośrednictwem Post Danmark, ponieważ okazało się, że jest dostawcą o najwyższym poziomie satysfakcji klienta - widzianym zarówno przez użytkownika końcowego, jak i dostawcę. Strona dostarczająca dostawę jest częścią ogólnego doświadczenia zakupowego. Obiecujemy, że wyślemy twoje towary nie później niż w dniu następującym po zamówieniu, abyś miał towar 2-3 dni po złożeniu zamówienia.

Kiedy produkt jest sprzedawany i zamawiany w domu, jego ponowne zapakowanie zajmuje zwykle 4-5 tygodni. Przy zamówieniu najpierw obciążymy rachunek kwotą, gdy towar znajdzie się w magazynie - a my wyślemy go do Ciebie.

Jeśli kupisz ponad 1500 DKK, fracht jest bezpłatny. W przypadku zakupów poniżej 1500 DKK pobieramy opłatę w wysokości co najmniej 29 DKK.

Jeśli żałujesz swojego zakupu (prawo do wypłaty)

Masz 30 dni na wycofanie się, gdy robisz zakupy na stronie www.villahus.pl
Okres odstąpienia wynosi 30 dni od daty fizycznego otrzymania przesyłki, jeśli w zamówieniu jest uzgodniona liczba pozycji, a ostatnia dostawa jest dostarczana osobno lub ostatnia część fizycznego posiadania przychodzi umowa na dostawę produktu składającego się z kilku części lub części.

Musisz powiadomić nas w ciągu 30 dni od otrzymania, że ​​chcesz anulować swój zakup. Powiadomienie należy wysłać, kontaktując się z VillaHus.pl. Proszę wyraźnie zaznaczyć w swoim komunikacie, że chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy. Nie możesz żałować odmowy przyjęcia przedmiotu bez wyraźnego poinformowania nas.

powrót

Musisz zwrócić zamówienie do nas bez zbędnej zwłoki i nie później niż 14 dni po tym, jak poinformujesz nas, że chcesz anulować swój zakup. Musisz ponieść bezpośrednie koszty powrotu. Po powrocie jesteś odpowiedzialny za upewnienie się, że produkt jest odpowiednio zapakowany. Ryzykujesz przedmiot od momentu dostawy.

Stan produktu po jego zwrocie

Ponosisz odpowiedzialność tylko za pogorszenie się przyczyny, które wynika z obchodzenia się z rzeczą, która wykracza poza naturę, stan i wykonanie rzeczy. Innymi słowy, możesz zbadać produkt w taki sam sposób, jakbyś go obejrzał w sklepie detalicznym. Jeśli produkt zostanie przetestowany jako dodatek do opisanego powyżej, rozważymy używany produkt, co oznacza, że ​​jeśli zakup zostanie anulowany, zwrócona zostanie tylko część lub całość kwoty zakupu, w zależności od wartości handlowej produktu.
Aby uzyskać pełną kwotę zakupu, musisz zrobić to samo, co w sklepie detalicznym. Musisz zbadać produkt, ale nie bierz go do rzeczywistego użytku.

Spłata kwoty zakupu

Oczywiście, jeśli żałujesz swojego zakupu, otrzymasz zwrot zapłaconej kwoty. W przypadku wystąpienia usterki, za którą ponosisz odpowiedzialność, kwota ta zostanie odjęta.

Jeśli skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności (bez dodatkowych kosztów z powodu wyboru dostawy, z wyjątkiem najtańszej formy standardowej dostawy, którą oferujemy) bez zbędnej zwłoki, aw każdym razie w ciągu 14 dni od daty na które otrzymaliśmy Twoją decyzję o odwołaniu tej umowy.

Zwrot taki dokonamy za pomocą tej samej metody płatności, która została użyta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inny sposób. Możemy odmówić spłaty, dopóki nie otrzymamy zwróconego towaru, chyba że przed zwrotem złożysz dokumentację.

Przedmioty dostawy

Jeśli jest to rezerwacja, którą zwróciliśmy Tobie, nie zwrócimy Ci kwoty, ale zaoferujemy Ci dowód zapłaty, który możesz zastosować do wszystkiego innego w naszym sklepie internetowym lub sklepie.

Jeśli żałujesz zakupu, przedmiot musi zostać wysłany na adres:

VillaHus.pl
Hersegade 18
DK-4000 Roskilde
Dania

Co powinienem odesłać?

Musisz załączyć kopię potwierdzenia zamówienia. Wyprawa będzie szybsza, jeśli wypełnisz nasz "formularz anulowania"

Uwaga! Nie odbieramy paczek pocztą. COD.

Jeśli coś jest nie tak z produktem (gwarancja)

Przy zakupie towarów może obowiązywać kodeks postępowania prawa zakupowego. Kiedy robisz zakupy na www.villahus.pl, masz 24-miesięczną gwarancję. Oznacza to, że możesz naprawić przedmiot, wymienić go, zwrócić pieniądze lub odrzucić nagrodę, w zależności od konkretnej sytuacji. Oczywiście, konieczne jest, że skarga jest uzasadniona, a wada nie jest spowodowane niewłaściwym użytkowaniem produktu lub innego szkodliwego zachowania.

Jak szybko mogę się reklamować?

Musisz reklamować się w "rozsądnym czasie" po wykryciu wady przedmiotu. Jeśli zarejestrujesz się w ciągu miesiąca po wykryciu błędu, skarga będzie zawsze aktualna.

Zwrócimy rozsądne koszty wysyłki

Jeśli Twoja skarga jest uzasadniona, oczywiście zwrócimy Ci (uzasadnione) koszty wysyłki.

Artykuł zostanie wysłany na adres:

VillaHus.pl
Hersegade 18
DK-4000 Roskilde
Dania

Potrzebujemy następujących informacji, kiedy prześlesz nam artykuł

Zwracając przedmiot, proszę wskazać, który problem jest najbardziej szczegółowy. Uwaga! Nie odbieramy paczek pocztą. Popyt lub podobne.

Pamiętaj, że przedmiot musi zawsze zostać zwrócony we właściwym opakowaniu i pamiętać, aby otrzymać pokwitowanie wysyłki, abyśmy mogli zwrócić koszty wysyłki.

Co robimy z Twoimi danymi osobowymi (polityka prywatności)?

Aby dojść do porozumienia z nami na stronie www.villahus.pl, potrzebujemy następujących informacji:

  • nazwa
  • adres
  • E-mail

 

Dokonamy rejestracji Twoich danych osobowych w celu dostarczenia tobie przedmiotu. Dane osobowe są rejestrowane w VillaHus.pl i przechowywane przez pięć lat, po czym informacje są usuwane. Jeśli zbierać dane osobowe na naszej stronie, mamy pewność, że zawsze dzieje się podając swoją wyraźną zgodę, aby być właściwie poinformowane, jakie informacje są zbierane i dlaczego.

Dyrektor i menedżer konta w VillaHus.pl ma dostęp do informacji o Tobie zarejestrowanych. Administratorem danych na stronie www.villahus.pl jest projektant systemu Dennis Sørensen. Nie przechowujemy danych klienta zaszyfrowanych. Nie przekazujemy zaszyfrowanych informacji o klientach. Informacje podane na stronie www.villahus.pl w żaden sposób nie będą udostępniane ani sprzedawane stronom trzecim, a my nie będziemy zbierać osobistych informacji poufnych.

Jak zarejestrowano w VillaHus.pl, zawsze masz prawo sprzeciwić się rejestracji. Masz również prawo do zrozumienia, jakie informacje o Tobie są zarejestrowane. Masz prawo do tych praw zgodnie z ustawą o ochronie danych i skontaktuj się z VillaHus.pl za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Skargi

Jeśli chcesz złożyć skargę na swój zakup, skontaktuj się z projektantem systemu Dennis Sørensen. Jeśli nie możemy znaleźć rozwiązania, możesz złożyć skargę w centrum skarg konsumenckich, jeśli warunki zostaną spełnione.

Adres to:

Skargi klientów
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Telefon: 4171 5000
Poniedziałek - czwartek o godz. 9.00 - 16.00
Piątek 9.00 - 15.00

 

VillaHus Google+ profil

VillaHus profile: Remodeling & residential design | houzz

VillaHus