Warunki

Informacje ogólne

Nazwa firmy: VillaHus ApS
Rodzaj firmy: Private Limited
Numer CVR: 39 18 64 54
Adres: Trommesalen 7, 1614 København V, Dania
Numer telefonu: +45 2120 0001
Rok założenia: 1999

Płatność

Na stronie www.villahus.pl dostępne są następujące formy płatności Visa, Master Card, American Express, PayPal lub przelew bankowy. Kwota ta zostanie pobrana z Twojej karty lub konta bankowego, gdy towar zostanie wysłany z naszego magazynu. 

W przypadku konfliktu pomiędzy Tobą (kupującym) a nami (sprzedawcą) sprawa będzie rozpatrywana zgodnie z prawem duńskim i przez duński sąd.

Dostawa

VillaHus.pl zdecydowało się na dystrybucję za pośrednictwem Post Danmark, ponieważ okazało się, że jest dostawcą o najwyższym poziomie satysfakcji klienta - widzianym zarówno przez użytkownika końcowego, jak i dostawcę. Strona dostarczająca  jest częścią ogólnego doświadczenia zakupowego. Obiecujemy, że wyślemy twoje towary nie później niż w dniu następującym po zamówieniu ( jeżeli towar jest na stanie ), abyś otrzymał zamówienie do 5 dni po złożeniu zamówienia. Sprowadzanie produktów, których nie ma obecnie na stanie magazynowym zazwyczaj zajmuje do 8 tygodni.  Płatnośc za towar następuje w momencie jego wysłania. 

Dostawa gratis za zamówienia na kwotę większą niż 919 zł. W przypadku zakupów poniżej 919 zł koszt wysyłki to 30 zł.

365 dni prawo do odstąpienia od umowy

Masz 365-dniowe prawo do odstąpienia od umowy, gdy robisz zakupy na www.villahus.pl - Pamietaj, że towar nie może być używany.

Zwrot

Pamiętaj, aby zwrócić towar nie później niż 14 dni od anulowania zakupu. Koszty zwrotu ponosi klient. Towar pownien być nieużywany i dobrze zapakowany. 

Paczkę należy zwrócić za pośrednictwem. PO nadaniu paczki uprzejmie prosimy o wysłanie do nas numeru śledzenia.

Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych od innych dystrybutorów, ani nie odbieramy przesyłek wysłanych do paczkomatu. Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłkę zwrotną. Przedmiot jest wysyłany na własne ryzyko, a zatem jesteś odpowiedzialny za przesyłkę i stan przedmiotu, gdy do nas dotrze.

 

Stan produktu po jego zwrocie

Pamiętaj, że odesłany produkt nie może byc używany, a jego stan musi być zakwalifikowany jako nowy i nieuszkodzony. Jeżeli produkt nie dotrze do nas w stanie idealnym, zwrócona zostanie tylko część kwoty zakupu. 

 

Spłata kwoty zakupu

Jeśli skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności do 14 dni od daty odstąpienia od zakupu.

Zwrot taki dokonamy za pomocą tej samej metody płatniczej, która została użyta w pierwotnej transakcji, chyba że pisemnie wyraziłeś zgodę na inny rodzaj płatności. Możemy odmówić spłaty, dopóki nie otrzymamy zwróconego towaru, chyba że przed zwrotem złożysz dowód wysłania porduktu.

W przypadku odstąpienia od zakupu, towar powienien być wysłany na adres:

VillaHus.pl
Trommesalen 7
1614 København V
Dania

Co powinieneś odesłać?

Musisz załączyć kopię potwierdzenia zamówienia. Zachęcamy również do wypełnienia "formularza anulowania".

 

Jeżeli produkt dotrze do Ciebie uszkodzony (gwarancja)

Przy zakupie towarów może obowiązywać kodeks postępowania prawa zakupowego. Kiedy robisz zakupy na www.villahus.pl, masz 24-miesięczną gwarancję. Oznacza to, że możesz naprawić przedmiot, wymienić go lub zwócić towar w zależności od konkretnej sytuacji. Skarga powinna być uzasadniona, a wada nie może być spowodowana niewłaściwym użytkowaniem produktu lub innego szkodliwego zachowania.

Jak szybko możesz zareklamowac produkt?

Reklamacje należy złożyć w "rozsądnym czasie" po wykryciu wady przedmiotu. Jeśli reklamacja wpłynie do nas po miesiącu, będzie ona nadal aktualna. 

Zwrot kosztów reklamacji

Jeśli Twoja skarga jest uzasadniona, oczywiście zwrócimy Ci (uzasadnione) koszty wysyłki.

Reklamacja powinna być wysłana na adres:

VillaHus.pl
Trommesalen 7
1614 København
Dania

Informacje potrzebne przy zwrocie produktu

Zwracając przedmiot, proszę wskazać, który problem jest najbardziej szczegółowy.

Pamiętaj, że przedmiot musi zawsze zostać zwrócony we właściwym opakowaniu i pamiętaj o pokwitowaniu wysyłki, abyśmy mogli zwrócić koszty wysyłki.

Co robimy z Twoimi danymi osobowymi (polityka prywatności)?

Aby dojść do porozumienia z nami na stronie www.villahus.pl, potrzebujemy następujących informacji:

  • imie i nazwisko
  • adres
  • e-mail

 

Dokonamy rejestracji Twoich danych osobowych w celu dostarczenia zamówienia. Dane osobowe są rejestrowane w VillaHus.pl i przechowywane przez pięć lat, po czym informacje są usuwane. 

Dyrektor i menedżer konta w VillaHus.pl ma dostęp do Twoim danych.  Administratorem danych na stronie www.villahus.pl jest projektant systemu Dennis Sørensen. Nie przechowujemy danych klienta zaszyfrowanych. Nie przekazujemy zaszyfrowanych informacji o klientach. Informacje podane na stronie www.villahus.pl w żaden sposób nie będą udostępniane ani sprzedawane stronom trzecim, a my nie będziemy zbierać osobistych informacji poufnych.

Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych możesz sprzeciwić się rejestracji. Wówczas, możesz skontaktowć się z VillaHus.pl za pomocą formularza kontaktowego. 

Skargi

Jeśli chcesz złożyć skargę na swój zakup, skontaktuj się z projektantem systemu Dennis Sørensen. Jeśli nie możemy znaleźć rozwiązania, możesz złożyć skargę w centrum skarg konsumenckich, jeśli warunki zostaną spełnione.

Adres to:

Skargi klientów
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Dania


Telefon: +45 4171 5000
Poniedziałek - czwartek o godz. 9.00 - 16.00
Piątek 9.00 - 15.00

 

VillaHus profile: Remodeling & residential design | houzz

VillaHus